Semestern över för min del

Japp nu är jag, Annelie, tillbaka igen =) Har haft en helt underbar semester!! Å självklart har jag varit här och hälsat på 2 gånger också, haha 2 veckor är lång tid utan mina dagisbarn =) Det har varit en bra första dag på jobbet. Har precis kommit tillbaka efter ett litet dopp med några av vovvarna.

Här kommer lite bilder från förra veckan då Petra jobbade, + några bilder från idag:



Bubba och Cheiron



Fia



Fia och Cheiron



Doglas



Cheiron och Doglas på simtur =)






Jag har saknat Callie och hennes föräldrar. Så dom lovade att komma och hälsa på. Så typiskt att dom kom när jag var borta =( Om ni läser här, kan ni inte komma förbi en gång till?? =)





<3



Så från dagens badäventyr =) Rocky och Java



Doglas



Rocky och Java



Simma simma simma



Dogge gör lekinvit =)





Sim-Doglas =)



Java och Rocky





Jag är lite arg nu. Jag tog några roliga bilder på Doglas när han grävde som en tokig. Men det blev inga =( Trist! Han var helt galen där i sanden å grävde allt vad han orkade. Sötnos =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0