Varmt!!

Haha jag har glömt bort hur det är när det är sommar =) Det märks tydligt på hundarna att dom blir påverkad av värmen. Dom ligger mest ner, inte alls lika busigt som det har varit under vinterhalvåret. Stella och Tootsie har kört lite busrejs idag, men mycket mer än så har det inte varit. Eller jo förstås, Rudolf och Rocky kan nog inte träffas utan att busa =)

Å själv blir man jättesvettig på promenaderna. Men det är så skönt med sommar igen, så det är värt lite (läs mycket) svett =)

På torsdag åker jag (Annelie) till London! Ska bli skönt med en liten minisemester!! Då kommer Petras kille Torsten vara här och hjälpa till. Om jag inte bloggar imorrn med så säger jag nu: TREVLIG HELG!!!!

Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0