Var är sommaren?

Kan man verkligen undra. Som det har regnat!!! Vi har vart dyngsura sen senaste blogginlägget =) Nästan i alla fall. I fredags tror jag det var så öppnade sej himlen på vår promenadtid. Man var blöt ända in på huden. Å hundarna såklart också. Dom får såna roliga frisyrer när dom är blöta. Vi skrattade gott åt Zappo, hur han såg ut. Vet inte om det syns tydligt på bilden, men i verkligheten såg han riktigt rolig ut =)


Idag skiner solen!!! Så skönt!!! Så idag blir prommisarna lite mysigare. Den här veckan har vi Ebba här, en tjej som praoade i våras. Hon tyckte det var så kul här, så hon hjälper till en vecka på sitt sommarlov. Gulligt tycker jag. Inte så konstigt iförsej, hade jag varit härifrån längre än en semester eller så, så hade jag saknat hundarna otroligt mycke!!! Har världens bästa jobb =) 

Måste lägga in en mysbild på Keeper också...


Nu är det dags för lite frukost känner jag! Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0