Bada mera =)

Idag har alla hundar fått bada!! Lite stressigt, men vi hann med! Eller sista gänget är å badar nu. Så himla kul att bada med hundarna!!!!!! Fick tyvärr inte med kameran mer än en gång. Det var för mycket med att hålla reda på alla voffar plus att ta kort. Men lägger in dom bilder som blev iaf!!

 
Nilma, Rocky, Petra å Callie



Oj vad mörka bilderna blev!! Men här är Callie och Charlie



Callie, Rocky och Charlie



SIMMA =)



Charlie tyckte det var roligare på stranden =)



Rocky, Callie, jag (Annelie) och Felix 2



Nilma, jag, Callie, Felix 2, Rocky



Det är kul när fröken "pruttar" med munnen =)



Prrrrutt =)


Sen till en jättetråkig sak idag =( Jaxon och Poggi slutar hos oss! Usch det är så tråkigt! Vi kommer sakna er MASSOR!!!!
Jag blev tårögd imorse då båda kom samtidigt och sa hej då. Vi fick presenter av båda, å kramar. Då var det svårt att inte bli rörd. Jag som är så blödig också...


Så fint av er, Tack snälla!!!!


Här har vi busungarna Jaxon och Poggi! Usch vad vi kommer sakna er!!

Efter idag har jag (Annelie) semester! Känns lite konstigt, men så är det =) Kanske jag kommer in och bloggar något ändå, men om inte så önskar jag alla en TREVLIG SOMMAR!!!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Nej ska Poggi oxå sluta :-(

Tycker de e tråkigt att båda ska sluta....

men hoppas ni saknar "oss" lite iaf .-)

2009-06-30 @ 15:22:32
URL: http://frobec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0