Torsdag

Kan det sluta vara halt någon gång!?!?!?!?! Promenaderna är mer eller mindre livsfarliga. Hundarna bryr sej inte så mycket om att vi tycker det är halt, dom har ju lika mycket energi som vanligt : ) Men iförsej, om det slutar vara halt så blir det väl slask istället.... det är ju det värsta vädret av allt! Om jag får beställa väder såhär i februari så skulle det bli några decimeter snö och ca -5 å sol!! Tror ni min beställning slår in ; )

Igår tog jag lite ovanliga bilder. Knutte busade! Det har jag nog aldrig sett förut. Han och Annah körde ett rejs.
 


Haha Knutte syns knappt på den sista : ) Det är svårt att fånga dom på bild för dom är så snabba! Å kameran är inte snabb nånstans..... men lyckades väl lite iaf : )

Idag har Annah fått vara sällskapsdam till Jaxon, då alla i hans rum är lediga. Dom två har busat massa!! Ingen idé ens å gå in med kameran där. DOM är snabba om några haha.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Kim

skojj att dom har busat.... hör inte till vanligheten :-)

2009-02-19 @ 14:54:19
URL: http://frobec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0