Skäms på mej!

Usch vilken dålig bloggare jag är! Var ju jättelängesen nu. Här rullar det på som vanligt. Det är Rasmus sista dag på dagis imorgon. Tråkigt! Vi har ju fått följa honom sen han var en busig liten valp, med betoning på busig =) Han var helt vild när han var liten haha. Men sen ju äldre han har blivit så har han lugnat sej och blivit en supermysig vovve. Hans "mamma och pappa" har gjort ett toppenjobb med honom!!! Vi kommer sakna dej Busmus!


Lilla Rocky har blivit bästis med Rudolf, dom kan busa nästan hur länge som helst. Rudolf har ju varit vår minsting ett tag nu, men sen Rocky började så har tagit på sej en liten uppfostrar-roll =) Rocky bor ju egentligen inne hos Poggi och Jaxon, men dom brukar komma senare till dagis, så på morgnarna är det full fart på Rocky och Rudolf!

Häftigt att se vilken påverkan en valp kan ha på andra hundar! Nu vet ju inte jag om det bara beror på det,. men Poggi har blivit mycke lugnare och duktigare på att gå i koppel sen Rocky började. Det verkar nästan som hon insett att hon inte är valp längre och har mognat =)

Nu kom Abbe precis. Hans svans är den hårdaste jag känt! När han viftar (vilket han gör jämt) å man råkar stå i vägen så gör det riktigt ont! Det är så kul att möta hundarna på morgonen när dom kommer, dom är så glada! Mysigt att mötas av 30 viftande svansar på morgonen =) Det gör det lite lättare att kliva upp när klockan ringer vid 6 (=mitt i natten...)

Nä nu ska jag göra lite nytta. Om jag inte är duktigare denna vecka att blogga så säger jag Trevlig Valborgshelg redan nu =)

Kommentarer
Postat av: Kim

Ååå kommer sakna dig Rasmus :-)

Vet att du kommer sakna oss oxå....

2009-04-28 @ 09:52:18
URL: http://frobec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0