Redan torsdag

Veckan har bara sprungit förbi för man inte jobbade i måndags =) Verkar som dom flesta har haft en bra påsk. Det har vi också! Det var ju så skönt väder!!! Några små stackars fräknar har brytit sej ut efter vintern =) Äntligen vår! Å torrt å fint i skogen! Det tycker vi om som ni har förstått.

Stackars Axel, vår gula labbe, däremot har inte haft någon bra påsk. Han hade ju först löss, men blev aldrig riktigt bra, nu har han rävskabb + eksem. Tycker så synd om honom : ( Så han kommer inte tillbaka till dagis förrän i augusti, för när han är frisk så är det dags för semester för hans matte. Krya på dej Axel!!!! Vi saknar dej!

Idag var jag in till Nero och gänget för jag tänkte att dom kanske ville busa lite. Dom är inte så bra på att busa på egen hand därinne. Alla blev som vanligt glada när man kommer in, men sen gick alla bara och la sej. Inget busrum det där inte =) Nero var så busig förut och busade med vem som helst, men han verkar inte tycka det är så skoj längre. Kanske dom har ätit för mycket gottis i påsk.... Jag tog iaf lite bilder på tröttisarna =)

Nero



Charlie i sin vanliga ställning =)



Dino



Bamse och Nero


Just det, vi har fått lite påskgottis också! Tack snälla ni! Ni är så gulliga med oss!!!

Nu ska jag ut och promenera! Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0