Bättre sent än aldrig, eller hur??

Jag (Kim) passade Java för 2-3 helger sedan, och glömde lägga ut i bloggen om presenten som jag fick när dom kom hem.
En chokladask från Österike är inte varje dag man får :-)



Tackar så mycket :-) 
Hundarna och jag är glada att ha Java hos oss, mycket go hund och lätt att ha att göra med.
Bara att säga till nästa gång. Becky och Frodo är ju tokkära i henne :-)

Beckson och Java busar hela tiden, om vi inte e ute så busar vi inne :-)


Nu är jag har "gått hem" för att ta de lungt nu innan bebis kommer får ja
ju hälsa dom flesta God Jul här på bloggen :-)
Kommer nog till dagis nån dag innan jul, mina hundar vill nog
ha lite massage så blir väl att vi kommer nästa vecka :-)

Ha de bra så länge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0