V 9


Rocky



Myra löper och är ensam i löprummet. Hon har tagit med sig ett ben hemifrån


Mitt bara mitt =)



Rambo och Hampus har roligt


Full fart =)



Pasha och Rocky



Elvis2 gnager ben



Elvis3 och Rudolf busar, Elvis2 vill vara med. Java vilar hellre


Rudolf och Elvis





Annah



Hampus vill vara lite med fröken på morgonen innan han går in i sitt rum


Men sluta ta kort på mig =)


Ok, jag poserar då =)



Rambo vilar


Gose-Rudolf


Rudolf och Doris busar







Det var allt från sportlovsveckan. Nästa vecka är nog alla hundar tillbaka igen.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: sofia, rudolfs extra matte

vilken, gose-gose bild på rudolf! :D

2012-03-04 @ 20:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0