Hej

Hann inte riktigt med att blogga idag. Så gör ett litet snabbt inlägg nu =) Sitter hemma, så har inga bilder tyvärr, men lägger upp veckans bilder på måndag!

Brukar ju skriva att jag älskar mitt jobb och allt är så fantastiskt. Det är det också, men inte HELA tiden =) Idag hade jag en riktigt jobbig promenad! Hade 6 hundar med mej. Fick först ett hundmöte med 2 lösa hundar, då vänder vi och går åt andra hållet med hundarna ganska tätt efter. Mina var väldigt intresserade bakåt. När jag lyckats skaka av mej dom så får jag 3 hundmöten till på raken. Hundarna jag hade med mej är inte jätteduktiga vid hundmöten, så det blev väldigt jobbigt med lite utfall och massa skall! Jag var rätt matt och svettig så satte mej i skogen. Hundarna fick också sitta. Jag var inte så nöjd med dom just då =) Till saken hör att 2 av hanarna var väldigt intresserade av en av tikarna som var med, så dom var väääldigt jobbiga. Den prommisen klassas lätt som min jobbigaste någonsin! Haha sånt här kanske man också ska berätta någon gång ibland så det inte verkar för bra för att vara sant att jobba på hunddagis =)

Tänkte tipsa om en sak också för dom som inte redan vet om det. Ute på Drottningholm finns det ett ställe som kallas Hundarnas Ö. 2 stycken jättestora öar där hundar får springa fritt. Jättemysigt ställe och hundarna älskar det!!!

TREVLIG HELG!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0