Claudia fortsätter simma :)


 Hon simmar vidare.. *Det här var ju skönt *

Kommentarer
Postat av: Annelie

Söta Stålmormor =)

2009-07-08 @ 20:07:48
Postat av: Therese

Vad underbart!! Jag är så glad för hennes skull! Hon upphör aldrig att överraska mej, denna Mirakel-Bitch! Tänk vad glad jag skulle bli om ni ville skicka dessa bilder i pdf-format, så jag kan skriva ut som och sätta i Claudias album!

Jag hoppas att ni får en fortsatt härlig sommar med många bad för både er och hundarna! Nu tar jag och Snorpan semester och kommer inte till Dagis förrän 17 augusti. Hälsningar Therese

2009-07-15 @ 21:08:10
Postat av: Anonym

Vad underbart!! Jag är så glad för hennes skull! Hon upphör aldrig att överraska mej, denna Mirakel-Bitch! Tänk vad glad jag skulle bli om ni ville skicka dessa bilder i pdf-format, så jag kan skriva ut som och sätta i Claudias album!

Jag hoppas att ni får en fortsatt härlig sommar med många bad för både er och hundarna! Nu tar jag och Snorpan semester och kommer inte till Dagis förrän 17 augusti. Hälsningar Therese

2009-07-15 @ 21:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0