Lite hundar...

Nu märks det att det är semester för många. Vi har väldigt få hundar jämfört med annars. Det betyder att det blir vissa rum med bara en hund i, så nu under juli får många hundar prova på att bo i andra rum. Vilket dom verkar tycka är hur kul och spännande som helst!
Som Axel idag tex, han fick vara i köket å busa med Nilma och Callie. Han var ganska osäker, då tjejerna är ganska vilda tillsammans. Men han  verkade ändå ha jättekul å busade han med. Så nästa gång det blir ett besök i köket för honom så går det nog fortare för han å börja busa. Är kul tycker jag att se hur hundarna beter sej när dom kommer in i en "ny" grupp. Dom flesta går ju med dom flesta på promenad, men just inne i rummen så har ju alla sin plats. Så när dom 3 lekte idag så satt jag bara och tittade i säkert 20 minuter :-) Sen kom Claudia ut oxå för å få lite gos, det är inte varje dag det händer heller!
Idag har det regnat en massa, det är så trist. Dom sa på vädret imorse att det ska komma ett högtryck nu i slutet på veckan, så ja håller alla tummar jag kan!!! Mysigt å jobba med så få hundar när det är fint väder. Då kan man tex ta med sej hela gänget ner till stranden.
Nu ska jag fixa det sista innan stängning, hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0