V 22


Wille och Boston busar för fullt















Koffi och Rysa vilar



Doris på soffan, Zebbe nedanför



Doglas sover sött



Frasse



Frasse



Boston och Rocky med varsin slang



Bus



Dragkamp mellan Boston och Rocky



Vem vinner??



Moltas Rudolf och Koffi busar



Koffi och Rysa



Moltas och Koffi



Rysa har ställt sig över Koffi



Rysa och Koffi



Boston ligger på rygg innanför gallret :)



Söta Dexter vill ha kudde ibland

Det var allt vi hade att bjuda på den här veckan.
Kommentera gärna i bloggen så vi vet vilka som tittar in :-)

Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser titt som tätt er blogg och tycker det är jätteroligt att få lite bilder och skvaller om min vovve och hans kompisar!

2011-06-02 @ 17:23:45
Postat av: rudolfs extra matte

jag läser också från estland!! superkul med en bildblogg så man får se alla fina dogs!

2011-06-02 @ 20:46:49
Postat av: Rysas matte

Så klart jag läser bloggen! Kul att se att min hund har dagiskompisar att leka med =)

2011-06-03 @ 09:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0