V 33 -11


Elvis2 och Doglas



Doris och Fia bor i löprummet tillsammans


Där dom går omkring å svansar för varandra =)







Aslan skäller


Lite busig tror jag allt =) Voff igen



Koffi, Zeb å lite av Felix



Zeb gnager på ett ben


Dela med dig lite då, tycker Nilma



Vet inte om det är Moltas eller Java till vänster, men till höger Elvis2



Elvis3, Felix och Elvis2



Milla stod och spanade ut genom fönstret. Jag kom och störde henne



Bobo sover i skåpet =)



Koffi och Moltas delar soffa



Kanske inte syns så bra på bilden, men Nilma och Koffi leker =)



Idag hade vi finbesök av Bobby, Linda och lilla Maximilian. Jättekul att ni kom och hälsade på!! Å tack snälla för dom fina blommorna!


Fina Bobby är nyfiken på kameran =)


Allt för denna vecka. Trevlig helg!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själva! Ha det bra så hör jag av mig när det blir dags för dagis igen och hoppas ni har platser då!



Kram, Linda

2011-08-19 @ 18:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0