V 17


Stor Java i liten stol



Hela gänget, Pepsi, Miyo, Rambo, Koffi och Hampus


Syns inte så väl på bilden innan, men såhär tjusig är Pepsi med benet i munnen =)



Rudolf har skön liggstil =)



Rambo också =)



Pasha och Vilde busar





Rocky med "sin" älskade slang



Myra blir väckt av fotografen



Koffi, Hampus och Rambo delar soffa



Elvis, Rudolf och Balder




Ska vi busa frågar Balder =)


Då vill Rudolf också vara med



Balder och Doris


Doris kikar ut


Balder tuggar sko. En sån sko man får tugga på =)


Roligt när man får bita sönder


Det var alla bilder för den här veckan. Tänkte avsluta med ett gott skratt:

En Terriers Lag
Författare: Okänd

§1. Om jag tycker om det så är det Mitt

§2. Om jag har det i munnen så är det Mitt

§3. Om jag kan ta det ifrån dig så är det Mitt

§4. Om jag hade det förut så är det Mitt

§5. Om det är Mitt så kan det aldrig vara Ditt på något sätt

§6. Om jag tuggar sönder det så är alla bitar Mina

§7. Om det ser ut som Mitt så är det Mitt

§8. Om jag såg det först så är det Mitt

§9. Om du leker med något och lägger ifrån dig det så är det automatiskt Mitt

§10. Om det är trasigt och tråkigt så är det Ditt

Tycker den är så söt och rolig =) Den stämmer ju säkert in på andra hundar också, inte bara terrier.

Ha nu en trevlig långhelg!



Kommentarer
Postat av: Irene

Stämmer på pricken! trevlig helg själva!

2012-04-28 @ 20:02:08
Postat av: Pia

Så sant så sant. Annah vet precis att allt är hennes om det är roligt annars struntar hon blankt i det.

2012-05-21 @ 18:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0