V 40


Valparna Rambo och Taco busar


















Taco börjar bli trött



Sötnosen :)



Både Rambo och Taco är lite trötta efter allt bus



Orkar inte sitta längre



Orkar inte hålla mig vaken snart



Så söta de är kompisarna



Gullungar



Vilde låg och sov på Miyo, innan kameran dök upp såklart



Miyo pratar i sömnen, störs inte av Boston som kommer med en leksak



Han skulle visst bara lägga den på Vilde :)



Supersöta boxervalpen Taco igen



Bobo trivs bäst i skåpet :)



Det här är roligt, Doglas är med och busar! Med Koffi och Elvis3












Moltas är med han också



Doglas var på riktigt bushumör, så himla kul :)






























Här är det Pepsi och Taco som busar












Tittut King



Han brukar annars föredra golvet



Här leker Java och Elvis2












Kolla in valparnas nyfikna blickar :) Även Cela håller koll



Vi är inte arga, vi busar så här




Det var sista bilden för veckan, ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Tro inte att jag har glömt bort er! Tänker på er lite då och då. Jag dyker väl upp nästa gång jag är ner till Stockholm, nu när det blir har jag ingen aning om. Men pussa alla hundar från mig!



Ha det bra!

Den väldigt gamla praoeleven Ebba

2011-10-10 @ 21:07:34
Postat av: Annelie

haha Ebba så gammal e du inte ;) Kul å höra från dej!! Går allt bra me lilla voffan? Du e välkommen på besök när det passar =) Ha det bra du med!!

2011-10-11 @ 18:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0