Vecka 9


Hedda vilar *L*



Bobby vilar m tassarna utanför



Kompisarna Frasse och Annah



Annah på språng



Bus



Mer bus



Jag hittade dig!



2 sekunders paus



Det gäller att ha koll



Vem gapar störst?



Frasse försöker se arg ut



Här har vi Berta och Doglas



Berta och Rudolf



Bus



Berta och Rudolf



Mer bus







Rudolf är en tålig liten kille :)



Ted kollar läget



Jag kan leka med dig också, säger Rudolf



Sötnosar



Vad man är populär. Nu vill Rysa leka med Rudolf *L*



Tror du att du är stor, kom igen då!



Rysa och Rudolf busar lite till



Rysa och Rudolf



Jag orkar väl leka lite med dig också Moltas



Och där är de igång



Mer bus



Liten men tuff. Fia och Rysa kollar på



Jag ska gnaga lite på ditt ben



Blir du rädd eller?



Många som vill leka, men nu börjar Rudolf bli trött.



Hedda hjälper till att hålla Moltas på plats



Moltas, Rudolf och Hedda



Ibland är man trött, här är Doris



Zeb



Doglas



Wille var pigg, sötnos



Dragkamp är roligt tycker Wille



Wille

Många bilder blir det ibland.
Nu får ni ha en trevlig helg så ses vi nästa vecka :-)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0