V 29 -11


Rysa vilar


Rysa i närbild =)



Fia



Frasse gnager



Nilma och Rysa har lite dragkamp



Rocky och Milla har dragkamp dom med =)




Milla vann =)


Men på't igen =) Det är så roligt! Båda låter som små monster när dom drar.



Söta Doglas har samlat lite frön på prommisen haha



Java vilar lite på golvet



Oj, kameran fick följa med ut också! =) Här har vi Rysa


Lilla Frasse ligger och spanar


Nos mot nos, Frasse och Milla


Rysa och Rocky har fått syn på något


Doglas


Doglas och Frasse


Milla och Nilma. Lite roligt att stanna och sätta sig ner under promenaden. Alla ville vara så nära mig som möjligt, förutom min egen då haha "jag klarar mig själv" säger Nilmis =)



Nilma och Java busar



Java ser lite galen ut =)


Goa, knäppa kompisarna =)



Vi har varit och badat också. Här är Milla och Rocky


Rocky och Nilma


Milla vågade inte gå i längre än såhär =)


Å stackars Doglas får inte bada pga en ond tass


Så han grävde en grop istället =)


Fotografen kommer å stör mitt i grävandet =)


Rocky - full fart framåt!!



Varsin sån här fin present fick vi av Rysas husse och matte, då Rysa tyvärr hade sin sista dag hos oss i onsdags. Kommer sakna dig fina Rysa! Tack snälla för presenten, och dom fina orden på kortet! Det värmer!!

Det var allt för den här gången. Ha nu en supertrevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0