Snökaos!

Vill börja med att be om ursäkt för imorse då vi inte lyckades komma till dagis i tid. Petras bussar gick inte, så hon blev jätteförsenad. Då ringde hon mig och jag försökte ta mig hit, men körde ju såklart fast med bilen. Strax innan halv 8 kunde vi slå upp dörrarna idag. Absolut inte vår mening! Förlåt förlåt förlåt.


Ted



Wille, Ted och Bamse




Ted gnager ben och Bamse gäspar


Buuus









Skorpan och Doris i löprummet



Aslan



Betty och Rudolf



Zeb och Berta











Dino



Rysa, Berta och Ted busar


Berta och Rysa


Ted och Rysa


Berta och Rysa


Rysa + Berta



Milla gör lekinvit till mej =)


Nääärbild Milla



Rocky och Milla busar






Hedda och Keeper


VOFF säger Keeper =)


Hedda + Keeper



Fia och jag delar liten stol =)



Doglas gnager ben

TREVLIG VINTERHELG PÅ ER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0