Dåliga bloggare...

...men vi säger som jag och Annahs matte Pia pratade om imorse: man får inte gå in så ofta på vår blogg. Går man in lite mer sällan så är den alltid uppdaterad =D

Det är som sagt många som slutar nu den här månaden. Idag är Abbes sista dag hos oss =( Vi kommer sakna dej Abbe, vår stiliga, stora kille!




haha kanske inte den snyggaste bilden på Abbe, men han är gullig!



Vi fick present av Abbe. Så himla snällt! Tack så mycket!!!


När det slutar hundar så börjar det nya hundar. Nu i veckan har Bubba och Nala börjat här. Bubba har jag tyvärr inte några bilder på än, å han är ledig idag så kan inte ta någon nu heller. Men han får ett eget inlägg här sen =)
Nala finns det bild på iaf...


Snygging!


-Vill du se mina halsmandlar?



Abbe, Nala och Duxa



Elvis II och Java busar



=)



Å busa lite här uppe



Petras Elvis svalkar magen en av sommardagarna vi fick



Rocky



Mimmi tar igen sej



Doglas å en liten Duxa där bak


Om någon har tittat såhär långt ner så har vi en stor nyhet att berätta. Petra har blivit delägare i Hundcompagniet. Så från och med nu är det jag (Annelie) och Petra som kommer driva dagiset. Det känns jätteroligt att det äntligen är klart, då Hundcompagniets framtid har varit oviss. Men nu vet vi! Å nu kör vi! Nystart! =)




Kommentarer
Postat av: Putte

Grattis å lycka till :)

2010-05-28 @ 12:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0