En bild säger mer än ord va?

Det har visst blivit en bildebok av den här bloggen =) Men det är roligare med bilder än text tycker jag =) Så här kommer veckans bilder...


BUSA! Elvis, Nilma och Java



Charlie och jag har dragkamp



Sen måste man visst tugga lite på bytet =)



Dino, Nero och Charlie. Haha vad gör Dino?!



Mira säger nog -sluta fota mej! =)



Nilma och Tootsie myser lite innan promenad



Söta Nero med krusiga öron =)



Nyvaken liten Stella



Bamse mitt i gäspen...



... å Hector mitt i gäspen =)



Kanske inte fångades så bra på bilden, men Dino är busig =)



Nella tycker också om att dela stol!


TREVLIG HELG!!!!!



Kommentarer
Postat av: putte

härligt me alla bilder..jättekul å titta in å se hur ni har det på dagarna

2009-10-23 @ 10:31:23
Postat av: Nettan, Klura & Nella

Gullig bild på Nilma och Nella! :-)

2009-10-24 @ 19:17:23
Postat av: Ebba

Söta bilder :)

2009-10-25 @ 11:37:58
URL: http://nyfikenhona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0