SOL!!!

Äntligen lite sol!!!! Det är så skönt ute! Hoppas isen försvinner fort nu så blir det ännu skönare, slippa vara på helspänn på prommisarna. Imorse när jag vaknade, innan klockan, så vakna jag med ett ryck och var säker på att jag försovit mej då det var så ljust ute : ) Helt underbart att det är ljust både när man åker till jobbet och härifrån!

Det har legat glas på vägen ett tag nu, så idag gick jag ner med inomhussopen å sopade upp allt. Trodde jag ja! På promenaden jag gick efter det så hittade jag massa glas igen fast lite längre ner på vägen. Morr! Man blir så arg på folk som kastar glas omkring sej!!!!! Men nu tror jag vi lyckats fått upp allt. Hoppas!

Här kommer lite bilder på Jaxon och en nyklippt snygg Poggi




Hihi busa busa busa, det är så roligt!

Åsså har vi lilla Callie, som brukar busa massa, hon ligger å sussar å tar upp hela soffan själv : )

Kommentarer
Postat av: Putte

så söta vovvarna e L

2009-03-19 @ 07:57:14
Postat av: Kim

ÅÅå va gulligt me Jaxon som kramar Poggie :-)

2009-03-19 @ 09:08:39
URL: http://frobec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0