Min födelsedag!

32 år, vad e det att fira tänkte jag. Åkte som vanligt lite tidigare till jobbet. Hundarna var lika glada som alltid när man kommer på morgonen. Hade väl nämnt i förbigående att jag fyller år snart men trodde väl egentligen inte att Annelie skulle säga så mkt mer än grattis..säga o säga blev det inte heller, hon mer lr mindre skrek GRATTIS när jag kom in :-)
Jag blev glad förstås o skulle öppna kylen för att dricka nåt, o där...högst upp i kylen står en stor fin tårta med mitt namn på! En tårta som jag fått av Annelie o hennes Putte, bara till mig!!
Snacka om att jag blev glatt överaskad. Tack snälla Annelie, världens bästaste chef :-)



Ha det så bra allihop, nu jag ska äta mer tårta.


/Petra

Kommentarer
Postat av: Martina

Grattis Petra!!!

/Nero och hans Matte

2009-03-31 @ 18:53:16
Postat av: Petra

Tack Martina för gratulationen :)

2009-04-01 @ 10:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0