Fredag

Hej! Nu har jag varit en dålig bloggare igen, sorry! Men den här gången har jag en liten ursäkt =) Jag har varit sjuk hela veckan å är inte bättre än, så jag har helt enkelt inte orkat. Ingen fantasi. Men snart är det helg, och då har jag planerat bli frisk, så nästa vecka blir det förhoppningsvis fler inlägg här!

Den här veckan började 3 praoelever hos oss. Sasa, Felicia och Tove. Hundarna älskar när det är mer folk här. Efter ett tag iallafall. I början när dom kommer in så måste det skällas och morras för att visa att det här är faktiskt VÅRT dagis haha. Fia gruffar mest av alla. Hon tror hon är drottningen på dagis =) Lilla gumman!
Men så fort dom har vant sej vid att dom faktiskt ska vara här så blir allt jättemysigt. Praoelever är till för att pussa på å kela med =) Såklart ska dom testas på promenaderna också haha. Men det går jättebra för alla tre, och dom verkar trivas här. Har kommer en söt bild på Felicia och Rudolf och Rambo.


=)

Trevlig helg på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0