Tillbaka från semestern

Japp, nu är jag (Annelie) tillbaka igen! Är så kul att träffa alla igen!! Visst har jag varit här flera gånger och hälsat på när jag varit ledig, men har ju inte varit så många hundar här. Har haft en jättebra semester!! Men det bästa med semestern är väl att ha ett jobb att komma tillbaka till... har jag hört haha.

Tack snälla Totte för du har jobbat för mej =)

Idag har några voffar fått bada igen =) Dom ÄLSKAR det! Är så nöjd med att vi ligger så nära vattnet så man kan ta sej ett dopp eller två!

Lite bilder från idag:


Annah



Stella, Annah och Felix



Annah, Stella och Felix plaskar =)



Efter ett tag tyckte Stella det var för kallt, så hon klättrade upp i Petras famn. Sötnos!


Sen ett kort på en trött Callie. Såhär trött blir man av att leka med galen Rocky

Zzzzzzz



Kommentarer
Postat av: Camilla och Markus

Vilka härliga badbilder! Dino är tillbaka på dagis på måndag efter sin semester, få se om han också vill ta sig ett dopp! Ha en trevlig vecka hälsar Camilla och Markus!

2009-08-04 @ 17:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0