Nu är de fredag!!

Ja nu är det fredag, det märks både på oss och hundarna :D
Nu är de en halvtimme kvar på dagen och det är några hundar kvar som ska hämtas. Har tränat Zappo så att han skulle vara lugn vid hämtning, men där trodde jag fel :( Det är nog en omöjlighet ;-) men kul hadde vi :D

Tränade lite kontakt och förbuds övningar med Felix (Springer) men han trodde bara att mamma skulle komma vid dörren, men de gick bra iaf när han insåg att hon inte skulle komma.

Emmy och Vilda har lekt med dom nya "bjäller bollarna" jag som trodde att det bara var Jaxon som älskade dom.

Å jag blir så arg på all denna hästbajs som ligger i skogarna, varför e de inte samma regler för dom som för hundarna, kan vara att ingen äter
hundbajset men hundarna äter hästbajset :(

nu ska ja städa klar sen packa mina hundar och gå hem, trevlig helg på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0