Klotter :(

Imorse när jag kom till jobbet blev jag lessen. Det var massor med fult blått klotter lite överallt, och på vår skylt!!!! Så onödigt!! Men! Vi upptäckte ganska snart att det var "snällt" klotter, så det gick att ta bort, så skönt! Så nu är det fint där nere igen :-D

Annars är allt som en vanlig måndag, hundarna brukar vara lite busigare och livligare efter helgen. Vilda har flyttat in till Zeb efter en liten dispyt med Emmy, så Zebbe verkar mycket nöjd med att ha fått en buskompis! Dom är så söta ihop!

Keeper är på sånghumör idag, han sjunger för full hals inne hos sej haha. Men nu är han ute på promenad, så vi får väl se om han är lite lugnare när han kommer in.
Nu ska jag strax ut på min andra promenad oxå!
Ha en trevlig vecka! Hörs snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0